10 Mayıs 2024 itibariyle Covid-19 ile mücadelede aşılanan sayısı kişiye ulaştı.

a İkindi Vakti 16:58
Bursa 12°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Yerel seçimlere ilişkin en çok bu konular konuşuldu

Türkiye’de 31 Mart’ta yapılacak yerel seçimler öncesi, Medya Takip Merkezi metriklere dayalı kapsamlı medya araştırmasını yayımladı.

Medya Takip Merkezi’nin seçime dair öne çıkan haber konuları şöyle oldu:

Aday Listeleri: Seçimin yaklaşmasıyla birlikte, medyanın odak noktalarından biri haline gelen ‘Aday Listeleri’, özellikle büyükşehir belediye başkan adaylıkları arasında büyük ilgi çekti.

Seçim İş birlikleri: Muhalefet partileri arasındaki ittifaklar önemli bir gündem maddesi olarak karşımıza çıkıyor. Partiler arasındaki iş birlikleri, seçim stratejilerinin belirlenmesinde kritik bir rol oynuyor.

Seçim Ekonomisi: Bu başlık altında, yüksek enflasyon ve hayat pahalılığı, yerel seçimlerde önemli bir tartışma konusu haline geldi. Muhalefet partileri, ekonomik politikaları eleştirerek seçim vaatlerini öne çıkardı.

Seçim Güvenliği: Ön planda tutulan bir diğer konu oldu. Yerel seçimlerde, muhalefet partilerinin iktidarın bu konudaki endişelerini dile getirmesiyle, seçim güvenliği meselesi medyada geniş bir şekilde yer aldı.

Belediyelerin Performans ve Projeleri: Yerel seçim gündeminin önemli bir parçasını oluşturan konulardan biri de bu oldu. Seçim öncesinde, belediyelerin performansı, vaatleri, hizmet kalitesi, yatırımları ve projeleri de medyada geniş bir yer buluyor.”

Adayların kampanyalarına dair haber akışının artması bekleniyor

20 Şubat’ta sona erecek olan adaylık belirleme sürecinde partiler, adaylarını belirleme konusunda büyük çaba sarf ediyor. Adaylık başvuru süreci devam ederken, medya tarafından en çok işlenen konular arasında adayların kimlikleri, projeleri ve deneyimleri öne çıkıyor. Seçim kampanyalarının hızlanmasıyla birlikte, adayların kampanyalarına dair haber akışının artması bekleniyor.

0 0 0 0 0 0
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

AB Türkiye Delegasyonu Başkanı Hatay’da

HIZLI YORUM YAP

0 0 0 0 0 0